Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Sprawdź jej szczegóły Polityki Prywatności i Cookies.

Akceptuję arrow
Zobacz kolejne Case Study >

Pobierz case study na swój komputer.

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Niniejszym oświadczam, że zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. oraz ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną, wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celach marketingowych, w tym celem otrzymywania informacji handlowych drogą elektroniczną pochodzących od Lcloud spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na potrzeby promocji jej usług. Udostępniane dane są chronione w pełni zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych. Lcloud Sp. z o.o. (z siedzibą w Warszawie, ul. Złotej 59) jest administratorem bazy danych osobowych. Udostępniający ma prawo do wglądu, zmiany i usunięcia danych osobowych z bazy Lcloud Sp. z o.o.
Szczegóły dotyczące sposobu, celu i czasu trwania przetwarzania dostępne są w Polityce Prywatności i Cookies.

25+ serwisów marki w Wielkiej Brytanii
| Nutricia

1

WYZWANIE

Nutricia jest globalną marką, specjalizującą się w produkcji żywności dla dzieci i niemowląt oraz posiłków medycznych (Grupa Danone), posiadającą dziesiątki serwisów, od korporacyjnych, przez portale dedykowane konkretnym markom, po reklamowe. Każdy z nich charakteryzował się różnym stopniem natężenia ruchu oraz innym przeznaczeniem.

Naszym zadaniem było zaprojektować i wdrożyć nowoczesną infrastrukturę, w oparciu o chmurę obliczeniową AWS, która będzie się doskonale skalować nie tylko w momencie dokładania nowych serwisów, ale i podczas kampanii reklamowych, które powodują duże skoki w ruchu.

Single Case
2

ZASTOSOWANE ROZWIĄZANIA

Doprowadziliśmy do pełnej separacji zasobów i niezależnego działania poszczególnych serwisów www. Zbudowaliśmy dla klienta dwa środowiska: testowe i produkcyjne. Zidentyfikowaliśmy i zapobiegliśmy problemowi „bottleneck”, czyli sytuacji w której wydajność całego systemu może spadać z powodu jednego lub kilku elementów architektury lub aplikacji.

Następnie przeszliśmy do etapu projektowania oraz wdrożenia. Skorzystaliśmy między innymi z następujących usług AWS: AWS Lambda, Amazon Elastic Compute Cloud, AWS CloudFormation, AWS Virtual Private Cloud, Amazon Route 53, Amazon Simple Storage Service, Amazon Relational Database Service oraz technologii: .NET, MS SQL i Solr.

Przeprowadziliśmy również szereg testów, w tym wydajnościowe i bezpieczeństwa, by mieć pewność, że środowisko jest w stanie obsłużyć przychodzący ruch i jest odpowiednio zabezpieczone na wypadek potencjalnych ataków z zewnątrz.

Single Case
3

OSIĄGNIĘTE EFEKTY

Stworzyliśmy nowoczesną, bezpieczną, wydajną i skalowalną infrastrukturę, która dostosowuje się do kolejno dodawanych nowych serwisów oraz do wzmożonego ruchu napływającego w wyniku prowadzonych kampanii reklamowych.

Dodatkowo doprowadziliśmy do znacznych oszczędności, ponieważ istotnie obniżyliśmy koszt utrzymania wszystkich zasobów. Klient swobodnie uruchamia nowe serwisy i kolejne kampanie reklamowe, bez obaw o koszty i zasoby.

Single Case