25+ serwisów marki w Wielkiej Brytanii
| Nutricia
WYZWANIE
Nutricia jest globalną marką, specjalizującą się w produkcji żywności dla dzieci i niemowląt oraz posiłków medycznych (Grupa Danone), posiadającą dziesiątki serwisów, od korporacyjnych, przez portale dedykowane konkretnym markom, po reklamowe. Każdy z nich charakteryzował się różnym stopniem natężenia ruchu oraz innym przeznaczeniem.
Naszym zadaniem było zaprojektować i wdrożyć nowoczesną infrastrukturę, w oparciu o chmurę obliczeniową AWS, która będzie się doskonale skalować nie tylko w momencie dokładania nowych serwisów, ale i podczas kampanii reklamowych, które powodują duże skoki w ruchu.
ZASTOSOWANE ROZWIĄZANIA
Doprowadziliśmy do pełnej separacji zasobów i niezależnego działania poszczególnych serwisów www. Zbudowaliśmy dla klienta dwa środowiska: testowe i produkcyjne. Zidentyfikowaliśmy i zapobiegliśmy problemowi „bottleneck”, czyli sytuacji w której wydajność całego systemu może spadać z powodu jednego lub kilku elementów architektury lub aplikacji.
Następnie przeszliśmy do etapu projektowania oraz wdrożenia. Skorzystaliśmy między innymi z następujących usług AWS: AWS Lambda, Amazon Elastic Compute Cloud, AWS Virtual Private Cloud, Amazon S3 i innych.
Przeprowadziliśmy również szereg testów, w tym wydajnościowe i bezpieczeństwa, by mieć pewność, że środowisko jest w stanie obsłużyć przychodzący ruch i jest odpowiednio zabezpieczone na wypadek potencjalnych ataków z zewnątrz.
OSIĄGNIĘTE EFEKTY
Stworzyliśmy nowoczesną, bezpieczną, wydajną i skalowalną infrastrukturę, która dostosowuje się do kolejno dodawanych nowych serwisów oraz do wzmożonego ruchu napływającego w wyniku prowadzonych kampanii reklamowych.
Dodatkowo doprowadziliśmy do znacznych oszczędności, ponieważ istotnie obniżyliśmy koszt utrzymania wszystkich zasobów. Klient swobodnie uruchamia nowe serwisy i kolejne kampanie reklamowe, bez obaw o koszty i zasoby.
Tworząc to rozwiązanie zostaliśmy wyróżnieni przez DesignRush w rankingu Top Healthcare Software Development Companies.