Jesteśmy drużyną technicznych entuzjastów, którzy nonstop poszerzają swoje technologiczne horyzonty.
Nie stoimy w miejscu! Ciągle testujemy i adoptujemy nowe rozwiązania. Dlatego tak istotne jest dla nas powiększanie zespołu. Bo nowe osoby to zawsze nowe, świeże spojrzenie na projekty, które realizujemy, wymiana doświadczeń, transfer wiedzy i wzajemny rozwój. Jeśli jesteś podobnego zdania, zerknij w którym miejscu u nas, widzisz największe możliwości dla siebie.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
– udział w targach, konferencjach i innych wydarzeniach branżowych
– aktualizacja, animowanie i monitorowanie profil firmowych na portalach społecznościowych
– tworzenie produktów i związanych z nimi materiałów marketingowych
– realizacja kampanii marketingowych
– sporządzanie mailingów do potencjalnych klientów spółki
– prowadzenie bloga na stronie www – przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń/webinarium i prezentacji dla nowych klientów spółki
– Doświadczenie na podobnym stanowisku (w agencji internatywnej, PR lub domu mediowych poparte indywidualnymi sukcesami
– Dobra orientacja w zagadnieniach związanych z usługami internetowymi bardzo dobra znajomość Internetu i jego możliwości, jako narzędzia promocji i komunikacji
– Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
– Znajomość i umiejętność wykorzystania programów pakietu MS Office
– Znajomość obsługi programów graficznych
– Ponadprzeciętna łatwość wypowiedzi pisemnej („lekkie piór”)
Młodszy Specjalista ds. marketingu po osiągnięciu wysokiego poziomu kompetencji określonych w profilu idealnego kandydata, przy jednoczesnym, systematycznym wysokim poziomie realizacji powierzonych zadań, może rozwijać swoje umiejętności i kompetencje na stanowisku Specjalisty ds. marketingu i PR, a później kolejno Starszego Specjalisty ds. Marketingu i PR i Marketing Managera. Możliwy jest również rozwój poziomy. Stanowiskiem, na którym Młodszy Specjalista ds. Marketingu może poszerzać swoje kompetencje jest Junior Project Manager.
Jesteśmy firmą internetową toteż i proces rekrutacji realizujemy przy intensywnym wykorzystaniu Internetu. Dbamy o to, aby odbywał się w sposób elastyczny i dostosowany do obecnych Twoich obowiązków:
Czekamy na Twoje CV.
Starannie je analizujemy i sprawdzamy czy odpowiada kryteriom realizowanego procesu rekrutacyjnego.
Wstępny kontakt telefoniczny.
Wybranych kandydatów zapraszamy do wykonania zadania domowego (zadanie techniczne, rozwiązywane on line).
Kandydatów którzy prawidłowo rozwiążą zadanie, zapraszamy do rozmowy rekrutacyjnej. Zwykle realizujemy ją zdalnie, korzystając ze Skype lub Hangout, ale możemy również zaprosić Cię na osobiste spotkanie, w siedzibie firmy w Warszawie.
Jeśli proces wykaże, że możemy zaproponować Ci zadania, które dają Ci satysfakcję, złożymy Ci ofertę pracy.
Jeśli zdecydujesz, że jest to oferta nie do odrzucenia - WITAMY W ZESPOLE LCLOUD!
Czekamy na Twoje CV.
Wstępny kontakt telefoniczny.
Kandydatów którzy prawidłowo rozwiążą zadanie, zapraszamy do rozmowy rekrutacyjnej. Zwykle realizujemy ją zdalnie, korzystając ze Skype lub Hangout, ale możemy również zaprosić Cię na osobiste spotkanie, w siedzibie firmy w Warszawie.
Jeśli zdecydujesz, że jest to oferta nie do odrzucenia - WITAMY W ZESPOLE LCLOUD!
Starannie je analizujemy i sprawdzamy czy odpowiada kryteriom realizowanego procesu rekrutacyjnego.
Wybranych kandydatów zapraszamy do wykonania zadania domowego (zadanie techniczne, rozwiązywane on line).
Jeśli proces wykaże, że możemy zaproponować Ci zadania, które dają Ci satysfakcję, złożymy Ci ofertę pracy.
Amazon Web Services
Wiemy jak trudna jest droga do pozyskania odpowiednich certyfikatów technicznych. Wiemy, bo wielokrotnie ją przemierzyliśmy. Wiemy też, jak ważne na tej drodze są odpowiednie drogowskazy oraz ci, których można zapytać – „którędy właściwa droga?”. Nasz zespół tworzą eksperci ze wszystkimi rodzajami certyfikatów Amazon Web Services.
Na co dzień aktywnie dzielą się swoją wiedzą, doświadczeniem oraz „trickami”, jak sprytnie i efektywnie przygotować się do egzaminów certyfikacyjnych. Pracując z nami zyskujesz dostęp do platform edukacyjnych takich jak Cloud Guru czy Cloudera, dzięki którym łatwiej przygotujesz się do egzaminów certyfikacyjnych AWS Cloud. Niejednokrotnie uczestniczyć będziesz w unikalnych szkoleniach, w formie webinarów on line, które dedykowane są wyłącznie Partnerom Amazon Web Services. Co najważniejsze – zyskasz szansę pracy przy projektach, w których będziesz mógł sprawdzić praktycznie zdobyte umiejętności, A gdy napotkasz na swojej drodze ślepy zaułek, będziesz mógł skorzystać z pomocy doświadczonych kolegów z certfikacją AWS Cloud.
Twoja droga rozwoju kompetencji technicznych może przebiegać jak na poniższych schematach.
Mówią, że jednym z najgorszych dni w życiu jest pierwszy dzień w nowej pracy. Mamy na to sposób!
W szczegółach dopracowaliśmy proces adaptacji w organizacji, dla osób dołączających do naszego zespołu. Każdy nasz nowy kolega czy koleżanka otrzymuje wsparcie od osób, które dobrze wiedzą, kto nada właściwe dostępy i uprawnienia oraz pomoże w przyjęciu nowego sprzętu.
W dalszym etapie, gdy już szczęśliwie zakończysz okres próbny, trafisz pod opiekę technicznego eksperta, z certyfikatem Amazon Web Services, na poziomie Professional, który będzie Twoim technicznym mentorem w drodze do zdobycia wyznaczonych certyfikatów czy dyplomów.
Nowe technologie to konieczność ciągłej aktualizacji wiedzy.
Pracując z nami, zyskasz możliwość uczestnictwa w licznych konferencjach tematycznych, webinarach, prezentacjach – często dostępnych wyłącznie dla wąskiego grona Partnerów AWS czy Docker. Ponadto dzięki temu, że wspieramy społeczność skupioną wokół AWS i Serverless, będziesz miał możliwość uczestniczenia, również jako prelegent, w cyklicznych spotkania AWS User Group Warsaw i Serverless User Group Poland
Wszystkie osoby w naszym zespole pracują z miejsca, które w danej chwili odpowiada im najbardziej. Nie musimy spędzać całego dnia w jednym biurze, by sprawnie realizować projekty.
Dzięki wypracowanym standardom i dużemu doświadczeniu w pracy w strukturze rozproszonej, jesteśmy w stanie świadczyć usługi na najwyższym poziomie i sprawnie realizować projekty, kontaktując się ze sobą oraz z klientami zlokalizowanymi w najodleglejszych zakątkach świata, wyłącznie za pośrednictwem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych: Slack, Jira i Redmine oraz video-konferencyjnych: Hangout, Skype czy Webex.
Stawiamy na komunikatywność i partnerskie relacje zarówno w zespole, jak i w stosunku do klientów.
Dlatego co jakiś czas spotykamy się w naszym biurze w Warszawie, by nie tylko omówić bieżące projekty, ale i spędzić z sobą trochę czasu. Dzięki temu mamy świetnie zgrany, rozumiejący i lubiący się zespół, a to podstawa do efektywnej współpracy. Jesteśmy również do stałej dyspozycji naszych klientów. Jeżeli więc zachodzi taka potrzeba, możemy w każdej chwili umówić się na spotkanie i przedyskutować projekt.
Masz doświadczenie w projektach z użyciem chmury obliczeniowej lub interesuje Cię ten kierunek rozwoju?
W naszych aktualnych rekrutacjach nie znalazłeś właściwego stanowiska dla siebie? Nic nie szkodzi. Po prostu wyślij nam swoje zgłoszenie. Po dokładnej weryfikacji aplikacji, jeśli zainteresuje nas Twoja kandydatura, umówimy się na krótką rozmowę telefoniczną, która pozwoli nam ostatecznie ocenić, czy jesteś tą osobą, której szukamy.