Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Sprawdź jej szczegóły Polityki Prywatności i Cookies.

Akceptuję arrow

Efektywny onboarding dzięki GenAI | Czat Bot

1

WYZWANIE:

Jeden z naszych klientów, właściciel platformy low-code do zarządzania współpracą i pracą zdalną, borykał się z problemem długiego i kosztownego onboardingu nowych pracowników, który trwał aż 3 miesiące. Proces dodatkowo komplikowała słabnąca motywacja nowych pracowników oraz bariery komunikacyjne między nimi a mentorami, utrudniające zadawanie pytań i efektywne wdrażanie.

Single Case
2

ZASTOSOWANE ROZWIĄZANIA:

Aby rozwiązać te problemy, opracowaliśmy Czat Bota wspierającego onboarding, wykorzystując technologię GenAI oraz usługi AWS. Kluczowe znaczenie miały wewnętrzne repozytoria wiedzy Klienta, zawierające filmy, dokumenty PDF i odpowiedzi mentorów, które dzięki sztucznej inteligencji przekształciliśmy w bazę wiedzy. Wdrożone usługi AWS umożliwiły sprawne przetwarzanie danych i integrację z komunikatorem Slack. W efekcie Czat Bot automatycznie odpowiada na pytania mentee.

Single Case
3

OSIĄGNIĘTE EFEKTY:

Wprowadzenie rozwiązania opartego o GenAI usprawniło proces onboardingu, eliminując bariery komunikacyjne i przyspieszając adaptację nowych pracowników. Wsparcie Czat Bota skróciło czas wdrożenia o połowę, a koszty znacząco spadły. Rozwiązanie okazało się na tyle elastyczne, że może być wykorzystane także w innych działach, takich jak obsługa klienta czy zarządzanie incydentami. To nowoczesne podejście, które pokazuje, że wykorzystanie GenAI upraszcza złożone procesy. Pobierz case study i sprawdź szczegóły.

ZOBACZ WIĘCEJ

Single Case