Lcloud jednym z liderów polskich firm, dostarczających niszowe rozwiązania outsourcingu IT na platformie clutch.co!
Przez twórców amerykańskiej platformy analitycznej clutch.co, skupiającej od lat najwyżej ocenianych dostawców profesjonalnych rozwiązań dla biznesu, sklasyfikowani zostaliśmy na drugim miejscu rankingu, co stanowi rewelacyjny debiut!
Zyskaliśmy miano jednego z liderów w dostarczaniu rozwiązań niszowych.
Matryca liderów – IT services – Leaders matrix
Jest to dodatkowe potwierdzenie naszych unikalnych kompetencji, bazujących na chmurze obliczeniowej Amazon Web Services, wzbogaconych rozwiązaniami Docker oraz Serverless, a uwieńczonych partnerstwem z AWS w statusie Advanced.
Współpracujący z nami klienci potwierdzają eksperckie umiejętności, wystawiając nam najlepsze noty. Stąd między innymi nasza wysoka pozycja w matrycy liderów.
A teraz parę zdań o tym dlaczego tak ważna to dla nas pozycja;
Twórcy clutch.co, za cel obrali sobie ocenę usług, według metodologii, która pomoże klientom w wyborze najlepszych rozwiązań biznesowych.
Stworzyli „Leaders Matrix” – matrycę 2×2, w której ponad 7 000 usługodawców mapowanych jest według obszarów, na których koncentrują swoją aktywność i udowadniają zdolność do dostarczania wartości.
Matryce liderów opracowano dla kluczowych rynków usług, na których wymagane są wyjątkowe umiejętności i kompetencje. Jak chociażby usługi outsourcingu, w którym to obszarze Lcloud uplasował się na 2 miejscu.
Metodologia clutch.co
Opiera się o dwa kluczowe obszary:
1. „Zdolność do dostarczania” – składa się z trzech kryteriów oceny: referencje i recenzje, klienci i doświadczenie oraz obecność na rynku.
Każdy obszar oceniany według dziesięciostopniowej skali.
W obszarze referencji i recenzji pod uwagę brana jest: jakość usług, koszty, realizacja projektów zgodnie z harmonogramem oraz jakość współpracy przy projekcie.
W kategorii – klienci i doświadczenie – brane są pod uwagę jakiemu segmentowi rynku (rynek korporacyjny, publiczny) dostarczane są rozwiązania, na ile są to zaawansowane rozwiązania i czy są one zgodne z wymaganiami klienta.
W ostatnim – trzecim kryterium, czyli obecność na rynku. Uwzględniane są odpowiedzi między innymi na pytania: czy informacje o firmie przedstawione są w jasny i profesjonalny sposób, który wzbudza zaufanie? Czy korporacyjna strona internetowa zapewnia spójne informacje o wysokiej jakości z wyraźnymi przykładami zrealizowanych projektów? Czy firma rozwinęła silną reputację i autorytet w wybranym przez siebie sektorze? Czy firma realizuje obecność w mediach społecznościowych, która wzmacnia pozycję i autorytet marki?
2. „Focus” – każda matryca liderów integruje jeden do trzech obszarów zainteresowania, w zależności od cech rynku podlegającego ocenie.
Dostawcy rozwiązań przedstawiają dane ilościowe dotyczące obszarów, na których się koncentrują, a dane są sprawdzane i poddawane analizie przez analityka Clutch. Dodatkowo konfrontowane są z klientami, powoływanymi przez dostawców do referencji i w ten sposób powstaje matryca liderów.
Stąd tak obiektywny to ranking i tym bardziej cieszy nas, wyróżnienie w nim.
Gratulujemy pozostałym wyróżnionym w matrycy liderów!
Więcej o metodologii: https://clutch.co/methodology